Support

Det är UppCom som ansvarar för utbyggnaden av fibernätet och du har kontakt med oss och våra entreprenörer under hela utbyggnadsfasen.

När din fastighet väl är ansluten sköter du alla kontakter med din valda tjänsteleverantör. De kommer göra allt för att hjälpa dig om du skulle få problem. Om det är själva infrastrukturen det är fel på så kontaktar de oss på UppCom. I förekommande fall så kommer vi i så fall också att behöva komma ut på plats hos er för att åtgärda felet, om detta krävs så kommer vi att kontakta dig direkt och bestämma en tid och dag.

 

Telefon: 0474-476 50

Epost: info@uppcom.se

 

Vid felanmälan ska du i första hand kontakta din tjänsteleverantör.

Vid akuta problem efter ordinarie öppettider kan du kontakta SOS Alarm på 0470-287 50 för att felanmäla.

 

Kontakt till våra tjänsteleverantörer

 

A30910 - 79 80 00, kundservice@a3.se

Allente0772-27 27 00

Ansluten0454-57 22 80, support@ansluten.net

Bahnhof: 010-510 00 00, kundservice@bahnhof.se

Boxer0771-21 10 00, kundservice@boxer.se

Bredband2: 0770-811 000, helpdesk@bredband2.com

Connect 2 IP:   0470-325 325, info@connect2ip.se

Griffel: 0470-72 30 40 support@griffel.se

Junet 010-220 12 20,  support@junet.se

Minitel0455-65 54 00, support@minitel.se

Net at Once:  0771-40 44 00, kundtjanstt@netatonce.se

Ownit: 08-525 07 300, info@ownit.se

Sappa0774-44 47 44, hej@sappa.se

Telenor020-22 22 22 

Telia 90 200 

Th1ing 010-252 00 00,  privatsupport@th1ng.se

VoiceTech 0470-50 13 14, support@voicetech.se