Support
Det är UppCom som ansvarar för utbyggnaden av fibernätet och du har kontakt med oss och våra entreprenörer under hela utbyggnadsfasen.
När din fastighet väl är ansluten sköter du alla kontakter med din valda tjänsteleverantör. De kommer göra allt för att hjälpa dig om du skulle få problem. Om det är själva infrastrukturen det är fel på så kontaktar de oss på UppCom. I förekommande fall så kommer vi i så fall också att behöva komma ut på plats hos er för att åtgärda felet, om detta krävs så kommer vi att kontakta dig direkt och bestämma en tid och dag.
Telefon: 0474-476 50
Epost: info@uppcom.se
Vid felanmälan ska du i första hand kontakta din tjänsteleverantör.
Kontakt till våra tjänsteleverantörer
Allente: 0770-27 27 00
Ansluten: 0454-57 22 80, support@ansluten.net
Bahnhof: 010-510 00 00, kundservice@bahnhof.se
Boxer: 0771-21 10 00, kundservice@boxer.se
Bredband2: 0770-811 000, helpdesk@bredband2.com
Connect 2 IP: 0470-325 325, info@connect2ip.se
Griffel: 0470-72 30 40 support@griffel.se
Junet: 010-220 12 20, support@junet.se
Minitel: 0455-65 54 00, support@minitel.se
Net at Once: 0771-40 44 00, kundtjanstt@netatonce.se
Ownit: 08-525 07 300, info@ownit.se
Sappa: 0774-44 47 44, hej@sappa.se
Telenor: 020-22 22 22
Telia: 90 200
VoiceTech: 0470-50 13 14, support@voicetech.se