Det är UppCom som ansvarar för utbyggnaden av fibernätet och du har kontakt med oss och våra entreprenörer under hela utbyggnadsfasen.
När din fastighet väl är ansluten sköter du alla kontakter med din valda tjänsteleverantör. De kommer göra allt för att hjälpa dig om du skulle få problem. Om det är själva infrastrukturen det är fel på så kontaktar de oss på UppCom. I förekommande fall så kommer vi i så fall också att behöva komma ut på plats hos er för att åtgärda felet, om detta krävs så kommer vi att kontakta dig direkt och bestämma en tid och dag.
Telefon: 0474-476 50
Epost: info@uppcom.se
Vid felanmälan ska du i första hand kontakta din tjänsteleverantör.
Vid akuta problem efter ordinarie öppettider kan du kontakta SOS Alarm på 0470-287 50 för att felanmäla.
Alltele: 0910 - 79 80 00, kundservice@alltele.se
Bahnhof: 010-510 00 00, kundservice@bahnhof.se
Bredband2: 0770-811 000, helpdesk@bredband2.com
Bredbandsbolaget: 0770-777000 oppnanat@bredband.com
Canal Digital: 0770-11 55 11 bbtvaktivering@goexcellent.com
Connect 2 IP: 0470-325 325 www.connect2ip.se
Griffel: 0470 - 72 30 40 www.griffel.se
Net at Once: 0771-40 44 00 wexnet@netatonce.se
Ownit: 08-52507300 citynetorders@ownit.se
Telia: 90 200 stads-nat@teliasonera.com
TYFON: 08-546 000 00 order.wexnet@tyfon.net
T3: 0770-350 330, kundservice@t3.se
Universal Telecom: 0771 85 00 00, info@universal.se
Viasat: 0200-219219 viasatadmin@nordic.webhelp.com
VoiceTech: 0470-501314 wexnet@voicetech.se
VÖKBY: 0142-680680 kundservice@vokby.se
Flytt av stamfiber
Strömavbrott Sissehult
Fakturor
UppCom AB
Box 4
364 21 Åseda
0474-476 50